تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 20:01
کد خبر : 79560

دو فوتبالیست گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

دو فوتبالیست گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد دو فوتبالیست گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون فوتبال، ۲۵ بازیکن به مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند که خوشبختانه از

جارستان به نقل از ایرنا؛ محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد دو فوتبالیست گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون فوتبال، ۲۵ بازیکن به مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند که خوشبختانه از این تعداد، دو فوتبالیست از گیلان است.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال، محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد دو فوتبالیست شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز شنبه هفته آینده اول آذر ماه در اردوی تیم ملی جوانان در تهران حضور یابند.

وی ادامه داد: این دو فوتبالیست به همراه سایر دعوت شدگان ابتدا باید در تست کرونا حضور یافته و سپس در تمرینات آمادگی تیم ملی فوتبال جوانان ایران زیرنظر داود مهابادی سرمربی این تیم شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای آمادگی حضور در مسابقات جوانان آسیا در تهران ، تا روز ۱۲ آذر ماه زیرنظر کادر فنی این تیم در کمپ تیمهای ملی ادامه خواهد یافت.

وهابی خاطرنشان کرد: امید است که محرمی و هاشمی نژاد دو فوتبالیست ارزنده گیلانی دعوت شده به تیم ملی در اردوها بدرخشند و به عضویت تیم ملی فوتبال جوانان درآیند تا به همراه این تیم در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا حضور یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.